Pengikut Sejati^^

Thursday, May 17, 2012

Fakhri & Lini Wedding Day

Sabtu lepas wedding Fakhri.  Dia orang Melaka, so aku g Melaka la.  Dari Shah Alam ke TBS nek bas saing Laikha Ali.  Asalnye nak naek kete ke dari Bangi ke Melaka tu, tapi abg aku anta g puspakom plak kete dia.

Lame tak jmpe si ikha ni, macam biasela kalo dah jmpe harussla gossip kan..  gossip mcm2, y tersimpan y terpendam sekian lama dah keluar.  Hah, hambikk!!
Aku ok je, pendengar setia.. campur skali ngan aku punye luahan perasaan menambah keenakan kegossipan.hahah

Fakhri Jahari… aku memang tak kenal dia sgt.  Kenal gtu gtu je.. kenal pn melalui ikha jgk.  Konon nk kenen kenen kat aku, tapi tak de jodoh.. jodoh dia ngn si Lini ni..hihihiii

Doa aku, semoga berbahagia hingga ke syurga.  Amin







**serius gua rasa nk kawen cepat weh =p

No comments: