Pengikut Sejati^^

Friday, June 17, 2011

Pertama kali …

Pertama kali ku melihat wajah si dia~ lagu M Daud berKilau



Kali ni kisahnye durian belanda..

si dia durian belanda ni bukan la pertama kali aku lihat (skema) tapi pertama kali aku makan real punye.. mmg jakun la..

Biasenye aku rase kat eskrem, ice blended je.. tapi kalini mmg aku ratah cam durian D24 tu…hihi

Masam masam manis.. mantOp! Mmg kegemaran aku masam2 ni .. nyumm~

Khasiat durian belanda =D

i) Menyerang sel kanser secara efektif dan semulajadi, TANPA rasa mual, berat badan turun, rambut gugur, seperti yang terjadi pada terapi kemo.

ii) Melindungi sistem kekebalan tubuh dan mencegah dari jangkitan yang mematikan.

iii) Pesakit merasakan lebih kuat, lebih sihat selama proses perawatan / penyembuhan.

iv) Menambah tenaga dan penampilan fizikal semakin bertambah baik.

sumber : http://norzailina.blogspot.com/2010/04/khasiat-durian-belanda.html


Ni durian belanda Wak Yunos pt.tengah baroh y bagi :))

No comments: