Pengikut Sejati^^

Tuesday, January 4, 2011

OMG!!




Oh My GOD!!

Itula yg tkeluar dari benak hati aku hari ini..huhu

MASSCOM IN BROADCASTING ADALAH COURSE YANG MENARIK, MENCABAR DAN GLAMOUR

- Khairuddin Othman - Senior Research Executive TV3 – 22k to 60k income per month –

- Sekarang adalah pensyarah aku merangkap KP Masscom in Broadcasting –

3 Januari 2011

6:20 am – Aku bangun tdO + buat senaman sikit (NEW!) + kemaskan cadar dan selimut

6:30 am – solat Subuh

6:40 am- mandi + tunggu giliran..huhu

7:00 am – bersiap + berangan sampai dekat jam 7:45am

7:45 am – pergi ke fakulti dengan kurung merah menyala..haha + sandal Crocodile kegemaran + beg kitar semula yang berisi fail, pen, dompet, tisu, bedak compact dan handphones + mekap muka nipis je macam biasa aku pakai krim UV, bedak, celak, warm eye shadow, warm blusher, lipbalm and lipstick (NEW!)

Dalam perjalanan, aku bole plak terikut dak course dari Fakulti Sains & Matematik.. tak lame tu, baru aku perasan yang aku silap fakulti…haha

Jadi, aku pun patah balik n terus ke fakulti aku…

Peh!! Memang buat aku berpeluh sihat..huhu

Naik tangga berbukit tapi tak berapa nak berliku la.. badget steady..huhu =p

**********

Kami diberi taklimat ringkas..

Jadi, pd mase tula aku berkenal kenalan dengan pelajar Masscom yang len..

Mak aih, speaking English perfectly!! MUET band 5..wOw

Aku? MUET band 3 sahaja.. cakap English pun tonggang langgang..

Buat aku lebih gembira arini adelah sbb sepanjang pengajian aku ni TAKDE SATU PUN sbjek y mengira. TIADA NOMBOR DAN TIADA KIRA MENGIRA SAMA SEKALI!! yahOo!!

Jadi,

Setelah dianalisis, aku akan :

1) KEMAS, BAJU KORPORAT + HIGH HEELS + BERMEKAP

2) HARI HARI BACA SURAT KHABAR BAHASA INGGERIS

3) BERDIET DENGAN KONSISTEN

4) SUKAN!!

5) BELAJAR DENGAN CARA YANG BETUL DAN RAJIN

6) DEKAN SETIAP SEMESTER.. (ramai org2 hebat sponsor $$$ aku blaja kalini)

8 comments:

azie ismail said...

chayok!!...chayok!!....ok,misz maria...doakan yg terbaek wat kawan yg tersayang....DEKAN tiap sem okay...

amazing m a r i a said...

mmuah :)
thanks sayam
u too tau..
gd luck..
hihi

dedeyfadzly said...

WAHHH WAHHH DAH JADIK BUDAK SHAH ALAM RUPA NYER SEYY

amazing m a r i a said...

ko fac engnering kan?
depan aku je ni haa..
so, bila mau blanja makan makan kuey tiaow :)

Unknown said...

wohoho..semangat betul haha .dekan hooo really impressive.bagus2.!!..naik r tangga fakulti yang menggunung tu je tiap2 hari same je cam berjoging..memg tkkn gemok nyer lah haha..

p/s: my first week at uitm shh alm tersesat smpai masuk kolej pempuan coz ingt ade jalan pints haha

amazing m a r i a said...

sesat smpai msuk kolej pmpuan?
oi, nk skodeng ke ape? haha

Unknown said...

oih..haha mane ader.. xde la smpai masuk dlm kolej gilo haha..dah la berpeluh..huh..saje nk jalan kaki ..dh ade moto senng la hehe

amazing m a r i a said...

em, tula,,, igt nak bkndraan gak laa