Pengikut Sejati^^

Friday, January 7, 2011

Brani betOl SETAN ni nak kacau emOsi aku yep!!



"Aku berlindung dengan Allah daripada syaitan yang direjam."









Minggu ni aku memang rase nak AMOK ORANG, MAKAN ORANG N TANAM ORANG.







Malam tadi ehem ehem aku dah jadi bahan amukan aku ...haha
tapi takpe, beliau paham... trimas byk2 :)
ala, sbb dy dulu pn student jgk.. so, pengalaman lebih kurang je..
bahkan dy lagi la otai..haha. stakat kene saman, warning letter tu dah serasi la ngn beliau.

aku harap pagi pagi esok, adelah pagi Jumaat yang indah bagi menyetelkan segala masalah2 y aku hadapi skg neh..
keBENGANGan y melanda mmg tak dpt aku bendung..
mmg rase nak balik Johor mintak di lafaz sakinah kan je..hahaha

to my sayam, n kawan2 y dtg bantu aku y sdg buntu, TERIMA KASIH ye..
smg Allah mmbalas jasa kalian. InsyaAllah...




Lafaz Isti‘azah slalu yep..
pesanan dari my ehem ehem.. thanks for remind dear.
Alhamdulillah

6 comments:

Anonymous said...

maria sayang...bila nk knalkan azie dgn ehem2...

husna said...

relax la...mula mmg rasa macam2....tp kau akan ok nanti....ape2 msg aku pun x pe...haha..aku pun pendengar yang baik.....

amazing m a r i a said...

azie : ehm, tak kenal lagi ke? haha

kak una : ko buat aku amat terharu.. trmksh byk2 ats pertolongan ko tempohari.. nt kalo aku ade kesulitan aku mntak tolong ko lagi k..
ade mase insyaAllah kite jmp.. sangat rindu kamu..
aku msh igt ngan kura kura ko time kat kapas :)

Anonymous said...

mariaaaa..........eleley.....dgn azie pon nk rahsia jugakk ke...hehe

husna said...

maria:

x de hal....any time....bile nak jumpe nie...hari2 aku ada kat cafe masscom x nampak pun kau...haha...kura2 dah lama x de...

amazing m a r i a said...

azie : huhu

kak una : sbb aku takde klas.. haha
esok aku nk dating ngan ikha :)