Pengikut Sejati^^

Thursday, June 17, 2010

dOkte, im sOrry~

Aiseh.. lupe plak nk tepOn dokte…

Da 2 bulan aku skip appoinment dokte..huhu

1st reason aku tgah final exam. 2nd reason aku da kt Bangi daa.. jadi nk balik Johor jauh tu smate2 nk app. dokte utk 15minit. Jadi aku nekad utk postpone lagi utk bertemu janji ngan dokte.. malangnye aku lupe nk bt appoinment cepat2. Jadi baru smalam aku call. Dapt 20 Julai .. hah, amek ko ari Slase.. nk tak nak time aku praktikal nanti kenela berulang alik dr JB ke uma. Takpe, tu la akibat sendiri carik pasal.

Aku rase makin hari makin sakit kat area y aku operation aritu. Bekalan ubat mmg lame da abes. Means aku da takde bekalan ubat slame 2 bulan. Jadi, aku bli je ubat tahan sakit kat farmasi dgn harapan dpt kurangkan rase sakit n bengkak urat saraf neh..

Korang tgk la ubat2 lame neh.. besau btol… 4-5 kali shari.. byk dowh


4 comments:

Unknown said...

Ya Allah ingatkan dah baik dah..patut la time tgok wat ice blender tu terketar2 je tgn..agk dh..ish2..jgn bnyk sgt amik ubt penahan sakit..bahaye bg kesn jgke mase pnjg...cubela air musoffa ataupun habbatus sauda keh dpt kt kedai2 ubat org melayu kt supermaket bnyk..mujarab..insyaAllah..hope cpt2 sembuh..

amazing m a r i a said...

tq
bereh boh. hambe akan bertindak mgkut arahan...hhaha =p

Unknown said...

=)..saranan jer..terpulang la..hope2 cpt la hlng sakit tuh..

amazing m a r i a said...

trimas :)