Pengikut Sejati^^

Saturday, June 12, 2010

Dengan BANGGEnye aku meNINGGALkan FESBUK


VS


Kementerian Belia dan Sukan (KBS) semalam melancarkan laman sosial myfriends2u.com bagi memudahkan golongan belia mengetahui aktiviti yang bersesuaian mereka sertai.

Menterinya, Datuk Ahmad Shabery Cheek berkata, kewujudan laman berkenaan selaras dengan perkembangan pantas Internet yang memerlukan penyampaian berita dengan cepat dan terkini.

“Untuk itu, laman berkenaan juga akan menjadi platform atas talian bagi golongan belia untuk bertukar idea, menjengah peluang pekerjaan dan membina perniagaan sendiri.

“Selain itu, ia juga bertujuan meningkatkan kefahaman golongan belia mengenai kepentingan Internet dalam menguruskan aktiviti seharian mereka,” katanya dalam ucapan pelancaran laman sosialmyfriends2u.com di Menara KBS semalam.

credit Kosmo!

>> lagi, FACEBOOK adalah salah satu media Israel-Yahudi. sgala data2 kita, malah menteri2 Malaysia pn gune fesbuk, jadi mudah sangat la politik ngara kite ni terdedah.. jadi aku BOIKOT la jgk fesbuk ni.. even tak seberape sekurang2nye aku ade inisiatif jgk la.. ini dkire Jihad jgk ke?huhuhu..

skg aku gune myfriends2u.com . jadi kpd kawan2 lame n baru nak berkawan ngan aku add la ye.. just enter my name :: nor mariarahimah kamarudin ::

caa alif boOt ...

No comments: