Pengikut Sejati^^

Thursday, February 28, 2013

NTAH APE APE NTAH...

travel. bergerak. berjalan jalan. 

mungkin tu la kot mksud seerti utk semua perkataan atas tu. 
ramai orang suke jalan jalan. tapi tak ramai orang y tak suke jalan jalan. 

dan aku yakin, adalah SANGAT RAMAI ORANG YANG SUKA MAKAN. 
aku sendiri, JARANG jumpe orang y tak suke makan. 
kalo diri aku sendiri ni apetah lagi.. bab MAKAN MAKAN nombor sebelum 1.
pastu kalo naek 2, 3 kilo ape ade hal... sbb pernah gemuk mendadak smpai naek kilo 10-12 kilo.
tapi tula dia pompuan. orang kate dah gemuk, rase diri macam model legging. 
pastu bila orang kate selimnye kauuu, tp rase diri gemok gedempol mcm testimoni sebelum minum produk Dr. Rozmey
haaa, tu la namenye pelik. 

kalo nak annoying, tgok jela pesbuk. "saya tau saya tak comel, tak cantik. tp saya tetap nk post jugak gmba.  sbb ni akaun pesbuk saya" hahaha. GILA!

seterusnya, kenapa kat pesbuk pn letak hashtag? #
bfungsi sbg ape.. ah lantaklah

aku bosan. 
tulah, org kate time camni elok tgok kat tenet cramah agama ke,
time camni dok berzikir, afal surah al kahfi ke...
tapi nindiaa.... meLAGHA manjang.. 

~tanam pisang rapat rapat,
  tanam duku jarang jarang,
  makan pisang mmg sedap,
  .......................................  << korang sambung la sndiri..huhu ;)

Assalamualaikum 

No comments: