Pengikut Sejati^^

Monday, March 26, 2012

Induction day for junior students..


PPW kalini aku Pengarah Program..

memang la aku mengarah sgt kan.. sape2 jadik anak buah aku mmg bertuah.

Sume aku nak buat.. nak settle sendiri.. haa, tu mmg aku sbb aku mmg susah nak bagi kepercayaan kat orang.. last last aku mengeluh sendiri.. tapi PUAS HATI!

PPW = Program Pemantapan Wawasan

Mantap ke? Haaa.. pikirla sendiri~

Gigih plak kan aku nk dtg time mule2 msok dgree dulu.. takdenye.

Ugutan je ade tindakan diambik kalo tak g…

Intake baru utk semester baru ni seramai 268 orang. Yang datang program tu dlm 180 org cmtu.. ok la kan..

PPW ni last task n last day aku berkhidmat sbg Sekretariat Mahasiswa Fakulti..

Termasuk la jugak dlm senarai kenangan manis aku dalam UiTM ..

Terima kasih kat classmates y sudi bantu jadi ad-hoc pd saat2 akhir.. jasamu dikenang :)


muke pd hari kejadian. uniform sebijik umno daa~


p/s : ada beberapa student baru nsem yang perlu diberi perhatian ^^,v


No comments: