Pengikut Sejati^^

Monday, October 10, 2011

emcee~



tak dikenang, terkenang kenang
terkenang kenang si kunang kunang
sengaja dikenang air mate bergenang
hakikat sebenar aku tak tau berenang..




heh, aku memang suke pantun..
pemantun terbaik Pesta Pantun negeri Johor 2005 kot.. heheee
well, tu sume dah tinggal sejarah hidup Hikayat Puteri Maria di ASTRO Ceria.
but seriously rindu time time camtu..
kat UiTM ni takde kelab pantun eh.. tak jumpe pn aku. ish. rugi! seni warisan Melayu beb..



ok, dengan post kalini bertajuk emcee~
aku sebenarnye rindu nak jadi emcee~ for both theme of event which is formal n unformal emcee~
bile abes je diploma, means abesla jugak kontrak aku as emcee UiTM Dungun..
gaining many experience bermula dari sini.. tapi skrg aku tatau kenapa aku tak leh nak tip tOp cam diploma... why? why? hehee
bukan la nak mencapap, tapi aku rase kosong if takde bende yang aku perlu sebok sebokkan kecuali hal orang orang yang tak abes abes menyusahkan orang.


SEKARANG aku berjaya dari perlu sebok sebokkan diri dari hal orang dan orang tak perlu nak menyusahkan aku mcm aku dulu time diploma. Yang tak puas ati len, yang jeles laen, yang siOt tak gune pn lain... dan, sume sume orang orang ini adelah perempuan. haihh.. ramai je kawan kawan time diploma kenal aku sebagai seorang yang belajar or akademik tak berapa pandai, tapi... kalo tang laen, cepat je. ye aku akui la semua tuu.. sejak dari skola aku memang biase biase je.. masuk UiTM ni pun ntah rezeki celah mane. Alhamdulillah.



ni mc partner.. baju tanak mcm pengantin lak kan...haha
tema mcmni.. ikut je laa.. sponsor plak tu



ni sume committee members of Malam Anugerah Kecemerlangan Akademik UiTM Dungun



ni anak Prof Ismail.. partner mc time MMS 2009



the committees


gmb gemok ni mase jadi mc MDS 2010

No comments: