Pengikut Sejati^^

Tuesday, September 27, 2011

sebOk shOpping barang kawen =D



oh mama... saya mau kawen~
kawen dgn siapa.. dgn anak raja!!







ni Diana Pang..... muke mcm nk kene pelempang je kan.

ce teka ce teka umo bliau ni bape..
ok, bmula pasal name bliau... memang ade PANG sbb kturunan bapak dy... chinese..
umo dy 27 taon..
mmg dah matang utk d kawenkan...haha


ahad baru ni, aku g teman bliau kat Nilai 3 sampai sesat sesat, semput semput, basah lencun ketiak carik bunge telo. wedding concept ala garden gitchu (ni supiha hasim pnye word) ..
tetibe aku dilantik menjadi assisstant setia utk teman dia kemane je utk shopping brg kawen dy Febuari depan. oOh.. mmg trase i pn nak kawen u olls..


dan lebih menggembirakan bila aku dilantik oleh mak bliau utk jadi pengapit pengantin.. wahh!!!
nmpaknye muke mesti lebeh bseri berbanding pengantin ler ni.. :))
baju pengapit pn dah ditaja... so apelagi, aku nak start carik tudung y sesuai kat Butik Fareeda - Nyata Jelita - ..heheee



so sad, when aku tak bawak DSLR dan hanye berbekalkan henpon aku y canggih sgt ni. mmg la takde gmbo aku nk post kt entry kali ni.



next week, pgembaraan bsambung utk carik supplier fresh roses utk pelamin dy nanti. wah.. i LIKE roses!!!


No comments: