Pengikut Sejati^^

Wednesday, February 23, 2011

aku dan baru baru ini...hehee

Bollok pale…huhu

Dan ini adelah ringkasan ape y blaku pade aku baru baru ini..


1. Photoshoot for photo comm. ----->

mcm biase, aku tatau jalan KL.. rase sgt geram bile ade lesen namun tak reti bawak kete area KL… ==’

so, aku balik Bangi, ajak akak n abg aku serta Iman cOmel bam bam join photoshoot aku

dorg memang suke jalan, so this the advantage! =D


2. subject : AIR
description :: --- > semalam, arini TAKDE AIR.. ok, FINE!

aku kene g mandi kt blik air blok lain.. ok, FINE!




This is what happen when takde air... everybody busy tadah air.


sgt sadis, sedeh, hampe, derita, sesak dade, pilu bile ARINI LAPPY N HENPON MASOK AIR!!! dan kejadian tsebut blaku dlm Rapid KL dan aku pn berGELUMANG dgn air tsebut... ARGHHH!!
...jadah laaa.. abes aku kebasahan. Malu gak nak turun bas time tu…huhu. Blasah je la..

hasilnye : Henpon aku y En. Tunang bagi lemas..bulp.. bulp..huhu (sedeh wo takde hp dahh)

Alhamdulillah, laptop tak mgalami ape2 kecederaan atau kerosakan… mujurnye :)


3. Rase nak bertukar cita cita kerjaya… :)

Meaning that, bukan aku tanak biznes… its still bzes cume dlm skop y len…hihi

Fotografi.. ok tak?

Haih.. capture, snap, edit je dpt duet ribu2 dah…wahhh $$

Tercetusnye idea ni sejak aku ade DSLR..heheee



4. Aku tak pernah ponteng klas lagi beb!

wOw! Bole masuk Malaysia bOok of record utk kategori y bname Nor Mariarahimah..hihi

mmg aku aim DEKAN sem ni! InsyaAllah, amin :)

sape ntah y edit logo ni.. takde sivik langsong!


5. Aku mmg blom serasi ngan Shah Alam ni…huhu

Air doa mak abah aku dah bawak, minum, cuci muka, wudhu’, renjis kat katil.

Kismis aku beli aku dah yasinkan…

Stiap kali pas solat aku mintak kat Allah spy dtenangkan hati dan fikiran dan diterangkan hati yang malap..

Ya Allah, permudahkanlah urusanku…amin


2 comments:

ArjunA said...

s.alam best!
lagi best kalo ade BF(s)
^^

amazing m a r i a said...

haha, ye best
best saaanngaaat ;)
cis! BF(s) tu tak tahan! haha