Pengikut Sejati^^

Wednesday, October 6, 2010

Kerjayaku, Pilihanku..

uhuk uhuk..
ehem ehem ...

Hari ini aku nak mintak maaf sbb tak update blog baru2 ni. Bukan ape, batok ni haaa.. lame no baiknye.. (ape kene mgene ngn batok? sdgkan tgan y menaip n otak aku ni y pikir nk taip ape..huhu)
Korang jangan ingat ni batuk biase sbb batuk ni amat ganjil sekali (huh, skema..hehe) iaitu batuk jutawan..hehehe.. Korg tak percaye?? Jangan risau sbb nanti korang akan alami jgk seperti mane aku alami skg neh ^^,V


bsame orang kaye aka JUTAWAN $$$.. income more than 1million per mOnth!!
:: S-CDM Hajah Safiah Yosop with 'next' S-CDM Nor Mariarahimah Kamarudin ::


Keusahawanan adalah kerjaya pilihan. Dan alang-alang menjadi usahawan, biar jadi usahawan jutawan!


10 comments:

azie ismail said...

leh lah tumpang jutawan ni nnt....cik kak mnx rm10k...nk buka taska + umah org tua2.....minx dana ckit....

amazing m a r i a said...

taska?
story i ngan taskan pn ade kt post bwh ni :)
hehe

smg kite dmurahkan rezeki..amin

azie ismail said...

taska...i like taska..ha3...da peristiwa gak ngan taska..cikgu kecik..kata dak2 tue..ha3

Fathul_Dinulwan said...

woh...macam seniwati seh..batuk jutawan camane tuh..dgr sikit bunyiknya>>hehe

amazing m a r i a said...

seniwati? haha
bunyik nye sgt ganjil.. kene alami sndr :)

Fathul_Dinulwan said...

ganjil?? kalo genap camane plak?

amazing m a r i a said...

haha, ngade.. kalo genap takde bunyi :)

Fathul_Dinulwan said...

ader..bunyi 2 ,4 bile nombor tu disebut berbunyi la die hehe..bijak2..{criticalmindsetting.com=)}

amazing m a r i a said...

wek =p

Fathul_Dinulwan said...

=_+