Pengikut Sejati^^

Thursday, September 23, 2010

APE NAK JADI...???



Hye kawan2 :)

Em , bosan la aku arini..

Even ade tugas y perlu dsiapkan kt opis neh, tapi aku nk jgk berpoye2 kt blog neh..

Bile berfikir tntang mase depan, sangat MENAKUTKAN aku..


Sbb, aku tak tau ape profesion aku satu ari nanti..


Adekah sbg sorang pegawai tadbir? (mcm bOsan jer..huhu)


Adekah sbg sorg guru? (aku tak minat..huhu)

Adekah sbg sorg pensyarah? (minat cket2..hehe)


Adekah sbg sorg usahawan tani? (suke! Suke! :) )


mungkinkah aku sebagai artis?

dan menjadi seorang DIVA???
(oh, tak mungkin! byk lg keje y lbh Berkat kan? kan?)


Adekah sbg inspector polis atau pegawai bomba spt y abah harapkan? (suke jgk! )


Bgaimana dgn sbg fulltime housewife? (oh, tdak!! )

Haha, macam2 andaian kan?

Tp… aku akan usahakan utk mbuka sebuah taska ..peewwiitt!


Nmpak ayu kan aku melayan kanak2 y cumel cumel :)

Idea ni dcetuskan oleh akak aku y kedua bsame2 dgn suami tercinta beliau (kak azim n papa).

Dy nk bina taska then aku sbg pgurusnye..

Then aku search la cara nk bukak taska neh..hmm, best! best! best!

Sbenanye mcm2 y aku pikir pasal bznes neh.. tp tatau nk dcide bznes ape.

Tntg modal, insyaAllah ade je.

Tntg sokongan moral, Alhamdulillah ramai je y support.. mama, abah, adk bradik, my ehem ehem.. kawan2.. trmksh sume

No comments: