Pengikut Sejati^^

Sunday, June 20, 2010

keje LEPAK, gaji MASYUK !

  • arini last day aku keje deh.. yahOo!!
  • even hepy sedh ttp ade.. sdeh nk mnggalkan cashier nsem sbelah kedai neh..wahaha
  • name dy aku tatau, tp stp kali aku bli air mineral kt ctu, aku msti bg senyuman penangan aku y menawan..haha. biOl btol ko maria..
  • sesekali je aku bg statement cmni. jarang aku nak menunjukkan kejalangan diri ini..haha bengOng lagi skali..

Jeng jeng jeng tereng!! Haha


3 hari lepas(isnin-rabu) aku keje bOsan gler, rase cm nk blik je…. Padehal baru pkul 4 ptg. Tutup kedai kol 10mlm nnti. Hari ni aku OK a.k.a CERIA tOink tOink :)


Alhamdulillah, dah msuk 17 Jun..hehe. bkn ape. Means aku keje tggal 3 ari lagi.. 20hb aku stop dah. Gaji pn akan masyuk jgk pade hari last tersebut $$$ tiNg tiNg!! =p


Msti korg nk tau gak kan bape aku dpt income dgn keje jage kdai tudung neh.. huih, staraf gaji kaki dan tangan kerajaan..huhuh.. korg kire la sndr. Aku bg kalkulator saintifik neh.


Lagi, rezeki la jmpe si Aiman GEMA.. dy n kwn2 jalan2 kat cni. Merayapkan diri smbil menziarahi ku.huhu


Cm biase la kalo dah jmpe, mcm2 la y drepekkan. Dah la mmg si Aiman ni suke sakat aku. Kalo bg mesej pn , keje mengutuk aku je dsebalik kate2 nye y tersirat tu..hehehee~

Siapekah Aiman y dmaksudkan? Haaa.. inilah wajah beliau..

haha, aku curik kt fesbuk beliau.


Dy ni salah sorang ahli nasyid Symfony and pemain perkusi grup nih.. skali pandang takde la nsem sgt, berkali2 pandang, iras Lah VE la siot..wahaha (btol ni, tak tpu!)



Lagi, stok terbaru and design terbaru tudung lycra smpai… bersulam manik, dah mcm tdung bawal nye style daa.. malang skali aku mmg TAK PERNAH nak JATUH CINTA ngan tdung cmni.. alahai, cm bibik je aku rase..huhuhu (ni statement personal aku k, tak de kne mgene ngan sape2 y meminati tdung neh)



1st week aku keje, aku jage kdai y kat Giant, Kelana Jaya. Dpan kdai Starbuck n kdai Anakku, kanan plak kdai bangla jual baju kurung cotton, kiri kdai makan berjenama..haha. Sushi King, Chicken Rice Shop, Secret Recipe n blakang kdai aksesori Paulini Heritage..



2nd week till now kat PKNS Bangi.. best jgk kat cni.. jiran2 kiri n kanan umo sbaye. Sbelah kanan aku name dy Sabrina kiri plak Lina. Dorg student jgk bt part time cm aku. Lina student Poli Shah Alam amk kjrutraan awam, Sabrina UiTM Shah Alam amk Mikrobiologi.. huh, bijak dak2 ni. Dpan kdai ni Restoran Cempaka Rimba, sblah kanan kdai ala2 farmasi Radiance (cahshier dy nsem wO! @@ ) sblah kiri KFC n blkang kdai aku eskalator a.k.a tangge bergerak.



tOkey kdai lupe plak nk criter.. name dy Azmee. Klate mariii.. aku pggl pakcik. Bini dy ckgu kat perak.. so. Tiap ujung mggu akan turun bangi la jmpe tokey aku neh.. dorg sporting.. best ah.. sokmo blanje aku smpai naek segan..



gmb2 mereka akan ku uplOad d kemudian hari yer… daa~

zZaasS! Caa alif bOot

No comments: