Pengikut Sejati^^

Saturday, August 15, 2009

Sejarah Henpon y telah dirosakkan olehKU..huhu ^^


Eem, kalo nak diikotkan sjarahnye, aku stat gune hp mase form4
my 1st henpon is Nokia y monotone pmberian secondhand dr akak aku called Ajim. hah, ni la dy.. nokia model pe aku pn tak ingat la.. aku pkai tak lame.. cz hp tu pn da tibe mase ajalnye..huhu

gmba ni takleh adjust..pnat da aku try..huhu
ni lah hp pertama aku sendiri beli, dgn duit dr titik peluh aku sndr.. Sony Ericsson W700i.. mse tu aku beli RM700 kalo tak silap.. ingat daa.. aku pakai ni 3 taon.. rosak kat skrin dy.. lmpu xnyala n ade gangguan ape ntah.. tibe2 asek hang jer.. puas la jgk pkai.. function dy y aku suke ialah ade flash n ble wat torch light.. kamera 2mp n lasak jgk la..



dah tu, aku beli baru hp SE jgk.. model W760i.. slide. aku bli hari raye ke2 taon lepas.. sgt2 la tdesak takde henpon. mase tu harge dy RM860. aku suke cz ringan n tak bape slim. lg, kamera dy 3.2mp.. klemahan dy kalo nak bnding y hp sebelum ni, hp ni takde flash laa.. aku sakit ati n geram cz hp ni tak sampai staon aku pakai, tibe2 rosak daa.. sgt sedih wOo.. =( lampu skrin tibe2 tak nyala.. kalo aku slide up skrin trus je xidop..huhu hp tu aku anta servis kat Dungun, sampai skg tak siap2.. tuka ribbon.




ni la handpon y aku ngah pakai skg ni.. CSL M51i berharga RM460. bru lagi ni.. em, umo dy baru sebulan 2 mggu. kecanggihan yang baik tapi aku plak y xbape suke mggunekannye..huhu. tak best coz aku y xreti nak pakai..huhu. aku ni peminat SE . jd bile nak blajo gune hp model len rase cam leceh jer..
hp ni ade TV, dual sim, touch skrin, wide skrin... n y volume y tsangat la kuatnyer.. 1vol pn da mcm 3vol hp biase daaa..

No comments: