Pengikut Sejati^^

Monday, August 17, 2009

Hari yg Meletihkan.. tapi, MASYUK!! $$$^^


arini test Public Speaking pnyer teori.. tahap ke'nervourse'san tu takde la sgt.. tapi preparation cam nak rak. Test kol 8mlm. aku janji ngan Airy nak jual nasik lemak n dy sbg dealer..hehe. mak dy y buat. sedap la kot. aku tak pnah rase.huhu. tapi aku dga org ckp sedap. hah, market kan je la. aku nak rase pn aku tak minat nasik lemak, pening kalo makan.hehe
Airy kate nak anta kat aku nsik lemak kat Kapas kol 7. Tp takde pn. Lastnye dy anta kol 8, nak dkat g test uh. adoi, gler semput aku nak amik nsik lmak dr dy, naek tangge msukkan dlm bilik n trun semula g test. kat Blok 8C lak uh. tak nak jaoh lak kan... aku dgn sesak napasnye igt, test nak mule dah. tp miss wan tak sampai pn lg. tggu la kitorg 2grup nih kat dpan pntu klas uh. dah r panas gler. lmpu plak tak nyala. stgah jam kmudian barula miss dtg. haa, time uh lega aku cz econ ader, jd sjuk la, best..hehe
lg syok soklan uh aku jwb dgn pnuh hepy.
em, kbetulan aku bace n stady soklan test taon lepas, yg kua arini btol2 same seh! peh.. gler hepy aku memuncak2..hehe =))
stat test kol 8.40-10.40. aku kua kol 9.50. dlm pade mse test uh aku dok pikir nasik lemak aku y tak tjual lg kat dlm bilik. da r 50 bgkus.huhu
balik test aku trus tuka uniform,hehe. aku stat dr Perhentian A then Perhentian B. alhamdulillah. laku sume. cuak gk cz mule2 uh cam takde je org nak beli.. bpeluh2 aku dok runner nasik lemak. bgos gak. exercise dlm mencari rezeki.hehe
pepon pgalamn ni mmg susah nk dpt kalo bukan kite y melaluinye sendiri..

No comments: