Pengikut Sejati^^

Thursday, May 17, 2012

Mazieaton & Ariff Wedding Day n Gjah Engagement Day


Aku tak tau nape sume orang nak kawen.. motif dorang kawen?? HAHA
Soklan sengal neh..


Mazieaton ni kawan aku dari sekolah rendah lagi.. yang hasben dia ni plak kawan time skolah menengah. Tapi aku tak kenal sgt.. sbb tak pernah sekelas.  Yang pasti si eton ni memang peramah dari laki dia..  dia kata pasni dia dok Kluang, tahun depan pindah duduk kat Subang sbb si Arif ni keje kat sane pulak.. dia fulltime housewife n Arif ni askar rupenye.


Kebetulan time cuti jadi aku dapatlah g majlis walimah dia ni.  Ramai kawan2 lame y dah mmg tak jmp pas abes SPM dulu jmp kat uma si eton ni.  Ramai jgk kawan y dah kawen tp aku tak tau. Tau tau jmp ni dah ada anak dah..   nk jmp anak aku laen taon la ye. Taon bile tak tau lagi..hihi







Pas g wedding eton, trus g uma gjah mokri.  Ni si kinah la ajak ni.  Aku pn tak tau y gjah rupenye tunang harini.  Aku pn ikut je la, yela.. mane tau kalo time majlis walimah dia nnti aku tak dpt dtg.. skurang2nye tercover gak aku dtg time dia tunang ni..hihi. 

Bakal hasben si gjah ni orang JB, kenal masa dorang sama sama blaja kat politeknik JB.


TAHNIAH & SEMOGA BERBAHAGIA SAMPAI KE SYURGA UTK ETON, ARIF n GJAH





No comments: